Followers

Thursday 23 June 2011

ok saya hep!~

waa romantik kan..haha
Hye korang!!huihui nak taw x nape saya hepi?? of kos la coz sy berjaya hasilkan belog sy yang x seberape neh..hehe wah~ letih woo buat belog neh..baru gue taw..hayya nasib ade sifu..naa taw sape?? haha sifu gue ialah adik gue sndiri..oh malu saya..dia lagi advance dr saya..huk huk bdw tengs to my sis Anis Nadhirah..teehee  ok!senarnyer sy da lame naa buat belog neh..tp d sbb kan bz jek kije nyer..so x b'ksempatan..huihui :) yeah..dgn ade nyer belog neh so dpt la sy mencoret.menulis.berkongsi or lg senang nak d sebut ialah beleter..wahaha :P ok..nak d pndek kan story..gue daa mls nak beleter pnjg..gue nak kongsi srba sedikit tntang diri gue.. ok name sy anis najibah..korang boley pggil anis or name glamer nyer anyss..haha sebutan same je tp ejaan len taw :) sy sorg yg sgt ketagih dgn Fb.haha korang boley la jenguk2 Fb sy yer (anis najibah) ouh promote nmpak..hee xla...kan kan :O ok sy still study la...kawen??haha lagi la belum..mude lagi aw..darah mude lagi..ngee~ ok sy stdy at JB dlm kos nursing..waa best siott...huihui lau korang nak taw mcm mane best tuh..Jom la join nursing..wahaha peace!k lah..sy nak gtaw..belog sy neh maseh dlm rawatan d ICU..hihi so lau sy terlampau skema or dlm bhse omputih nyer nerd..korang paham2 la yer..hee nnti sy rawat lagi belog sy neh smpai die sembuh sepenuhnyer k..ok..salam perkenalan ye kwn2... Tq.. :)

No comments:

Post a Comment