Followers

Friday 24 June 2011

hohohoi :)

hai kwn2.shabat.pembace yg setia..haha poyos nyer la an...mcm la ramai sgt yg bace belog kecoh ni..huuu xmalu nyer -.- xpela..gue xkisah,yg pntg hidup mst Njoy!!nggeee~ senarnyer xde pe yg nak d heboh2kan..sb xde sureheboh..muahaha! melalut nak mati..k2..terus maju ke hdpan..jeng jeng jeng....arini sy nak kongsi lagu ngn korunk...lagu ni sgt bermakne...korang hayati betol2 taw.tp..........org yg nyanyi nyer xde sbb pergi scuba diving ..HAHA! ceh nak cover..padahal x pndai lagi nak masukkane vido kat lam belog neh..hahahaha tuuut! okey2..xpe...anti sy menkaji.meneroka n terus menelaah kitab belog neh lagi ye..heee.. okey xyah nak buang mase sy n mase korunk meh kita layan lirik neh same2 k...huihui   

muhasabah cinta by cik anyss :)



cik anyss :)
Wahai pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dari Mu
Kupasrahkan semua pada Mu
Tuhan baru kusadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini ku harapkan cinta Mu
Reff
Kata kata cinta terucap indah
Mengalir berdzikir di kidung do’a ku
Sakit yang kurasa biar
Jadi penawar dosaku

*
Butir butir cinta air mataku
Terlihat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya Illahi Muhasabat cintaku
Tuhan kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku dengan Mu


                                                            
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

Back to Reff.

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

Back to Reff.

 Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu

Tuhan... Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu

Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...

Tuhan... Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu

Back to Reff.

No comments:

Post a Comment