Followers

Sunday 6 January 2013

Assalamualaikum wbt ! :D hey hai 2013.. ya Allah..cepat nya mase berlalu.. kan? setuju angkat tangan.hee disebabkan masa mandi tadi aku dah duk berangan2 nak update blog..maka nya aku tepati angan2 ku itu..hees seriouslyyyyyyy! permulaan tahun 2013 ni telah banyak memberikan aku pengajaran.pengalaman dan kematangan..*sob sedih toksah kata.xnak ingat balik dah..tutup buku :X seminggu telah berlalu.. aku memulakan sem terakhir ku di kskb jb.. banyak perubahan yang ku lalui pada permulaan nya.meh aku share kat korang..sedih bak hang..HAHA

1) aku terpaksa bertukar bilik setelah mendapat arahan dari warden.akur. *muka sedih.sayang nak tinggal bilik lame :( then sesi  mengangkat2 barang yang sangat banyak bermula.huh toksah cakap la.habis sakit satu badan.!
2)di bilik baru..aku terase janggal..yela..sebelum ni aku hanya tinggal bersama romate. dan toilet hanya berkongsi berdua.sekarang aku terpaksa berkongsi 4 orang dan terpaksa menunggu turn untuk mandi dan sewaktu dengan nya..waaa :O
3)waktu tidur telah mengajarku untuk bergelap.ok ini sangat menakutkan..aku xsuke tidur bergelap..tp disebabkan romate slalu je pesan kat aku.xelok tidur xttp lampu nanti bla bla bla..ok..aku takut..then aku terpksa akur..HAHA  *tarik selimut sampai kepala.
4)dulu..ampaian tu aku men jemur baju xpakai hanger...sekarang..ampaian tu dah kena share dengan 80 orang..HAHA mmg xla nak jemur cmtu je kan..tepaksa aku pakai hanger..huwaa sedih lagi..
5)dulu..peti sejuk n pantri aku share 20 orang.sekarang dah kena share dengan 80 orang..haha cool x? :D

ok..whatever la anis.. itu sume bukan penghalang bagi kamu.. bersyukur dengan kemudahan yang ade..rite? :) sekian saja kisah sedih part 1..hehe

                                                                                              LOL, anyss :D

 

No comments:

Post a Comment