Followers

Thursday 19 July 2012

insan insan terpilih :)

salam...haihh..da lewat ni..mate stil xleh tutup..aduii..terase nak update blog lah.. ermm sunyi sepi da kolej ni..takut pun ade..tp xpe..wat lex..wat peace...ekekeke 

tetibe kan..aku teringat n terase nak show off msg2 yang aku dpt tyme bufday aku dulu..hee sume nya dr kawan2 yg sangat caring n aku sayang!! :) ade msg2 yg diorg bg aku stil smpan pai skrg..even aku pkai nset cikai cmni..stil muat memory..HAHA *tp ade jugak yang aku da delete.sobsob wish bese2 tu aku xsmpan la..hee ayat2 adelah hak milik asal.tiade ape2 perubahan..hak milik kekal..hakhak


1)hepi bufday anis.may Allah bless u.gud luck 4 tomorrow.wish   awal2 sbb nak tdo da..hihi 

  
aku dpt msg ni dr sahabat aku yg mule2 aku knal dr sem 1 smpai la skrg.. *Nik nor ekmal


2)anis epy bdae.20 da ko.moga pnjg umo murah rzki n bhgia dgn org tsyg :D gudluck exam sok.have a blast.


ni kwn aku dr sem 1 pai skrg.tengs  *syera 


3)happy birthday sweeetie..smoga hidup sntiasa di berkati.jauh di mata.dekat d hati.semoga cepat kawen..umur da 20 dah tu.hehe luv u n bestfren forever.

ni dr damia..sahabat selame nya mia..!! i luv u :D kwn bek sejak dr fom 1 till skrg..alhamdulillah :)

4)happy birthday semek! May Allah bless u always. Good luck for ur final exam,all the best! :)


yg ni pun from my besti.. *nur afifahtengs fifah!! :) kwn bek dr fom 1 sejak kat sesma lagi ..

5)saat rindu bertamu.rasa salah terbit di hatiku.semakin jarang menghubungimu.kalungan doa ku kirim buatmu tiap waktu.maafkan diri yang seakan jarang menghubungimu.masa amat mencemburui ruang waktu.walau jarang menghubungi,kalungan doa pengikat hati.walau jarang bersama . iman dan taqwa menjadi penguhubungnya moga terus kuat dalam mujahadah. selamat ulang tahun buat insan istimewa,anis najibah. semoga pertambahan umur seiring dengan timbunan amal. Hanan tersangat2 syg anis..

okey..sangat2 terharu dengan msg yang sgt panjang n penuh makna ni.. sumpah sayang hanan jugak!!  moge ikatan kite kekal selama nya :)  tenkiu sangat2 *HANAN UMAIRAH   anis kenal hanan ni mse akhir fom 4 dekat tusyen..dan alhamdulillah..still contact smpai skrg :D

6)happy birthday mek!! tua doh tu 20.makan banyok2,jgn keding2 ngt eh.. B-) 

haha..ni dr farah..kwn mse skola sesma dulu.. tengs *farah !!
ok..tu la msg2 yg aku stil simpan smpai skrg..nak smpan bnyak2 xleh..phone pun xde memory..HAHA duyai..kesian kan..mst korg tertanye2 kan..pehal la kwn2 aku tu duk wish gudluck2 je..hehe nway..tyme bday aku tuh.. paper 1st final exam..huhu Alhamdulillahh berkat doa kwn2..aku dpt la result yg setimpal dgn usaha ku.. syukur :)) 
                                                                           loveanyss..
 

No comments:

Post a Comment