Followers

Tuesday 20 November 2012

Assalamualaikum everyone! huh tarik nafas. rinduuuu nya.. lama da x conteng2 wall ni..hihi di sebabkan boring tahap infinity .so trasa nak update blog..hewhew  jadual hari2 makan.tidur.movie.makan.tidur.movie. tp xpela.. xgemok..HAHA *shuhh merapu~

sebenarnya mnda alah ni da lama.. tp baru nak update.alkisahnya *picnic dekat lagoon..kuala ibai. phew.. sangat ohsem.. mula2 just text n chat ngan hanan. cakap rindu la..nak jumpa la.. bla bla.. then tiba2 hanan cakap jom p picnic! mula2 tu rasa wahh beznyaaa.. tp bila duk dalam bilik tu.. duk pk.. malu la.. haish..hanan bawak kawan2 dia. xkenal pun.cane ni. eh nak pegi ke tanak ni. eh rasa bersalah plak kalau xpegi. eh segan la.. eh brapa bnyak da eh aku time tu..HAHA  ok..then buat2 cool.. hanan chat lagi.. hanan cakap xpe.. xde pe.. kawan2 hanan je. ok aku pun mase tu buat2 lega. then fikiran melayang2. aku nak bawak apa esok ni. *yela aku bukan teror sangat bab masak2 ni. apa yang aku teror? buat cocktail..HAHA aku pun cakap la kat hanan.then hanan ckp ok la tu..kikiki ok..lepas siap chat ramai2 lam fb. da sentuh bab makanan.bab pakaian.bab tempat. aku pun of9 then pegi dapur buat agar2.fuh..

esok nya.. hanan n thonah dtg ambil kat rumah.. dah seting tempat comel2. kawan hanan pun sampai. huk segan nya.. tp... dengan izin nya.. lepas salam2..ciom2.. then start bual2 macam da knal lama..yela..selagi aku x bual2..selagi tu aku rasa malu..HAHA wahh diorang sangat bek n cool. yeah nnti bulan 12 ni aku cuti lagi.. n aku harap dapat berpicnic lagi..wee :D  yuk tgk picca :)

setelah berpakat n bersatu hati dapat la hidangan yang istimewa sebegini :)
pompuan xlari dari camera..HIHI
kawan baru saya :D
kawan lama saya . eh ? :D
mereka.
hanan n thonah
:)
ragam kami ^^
xtahu la apa yang buat hepi sangat..haha
kemas2 nak balik :)

 
 --------------------  the end -----------------------
                                                                                                                           
                                                                                    LOL,anyss :)




5 comments: